tension ! - Syahirah Valiant

July 03, 2013

tension !

ulzzang girl  | via Tumblr 

Asslammualaikum

hurmm ~ kebelakangan ni aku asyik tensio je.. asyik nak menangis je.. kadang2 hati ni pun sakit jugak.. macam2 masalah yang aku dapat 3 hari yang lepas.. aku tak dapat ketenangan masa 3 hari tu.. aku tak paham kenapa aku jadi macam tu.. -_- semua nak cari pasal dengan aku.. hurmm ~

da la tension dengan assignment2 yang cikgu kasi.. pas tu bertambah pulak dengan masalah aku.. aku memang terasa giler dengan perangai kawan2 dorm aku sejak kebelakangan ni.. aku tak paham la kenapa diaorang berperangai macam tu.. seriuosly aku terasa.. aku tak nak bagi tahu diaorang yang aku terasa dengan perangai diaorang.. ni sebab aku sayangkan diaorang.. aku tak nak la diaorang pikir lain.. so, aku diam je la.. biar la aku je yang hadapi semua ni.. diaorang tak bersalah.. maybe aku ada buat salah dekat diaorang kut sampai diaorang buat macam tu.. hurmm ~ nevermind la.. ! kadang2 sakit kepala aku pikir benda2 macam ni.. lebih baik aku pikirkan cara macam mana nak siapkan assignment2 aku ni semua.. ni lagi penting.. =)

nasib baik la semalam si dia teman aku seharian.. bukan semalam je.. sejak aku asyik tension ni... dia lah peneman aku.. dialah tempat aku curahkan segala-galanya.. aku sayang dia sangat2.. dia faham keadaan aku.. dia sabar je dengan karenah aku.. kadang2 aku kesian jugak dengan dia.. tapi nak buat macam mana kan.. aku kalau da tension memang macam ni perangai.. xp tapi apa2pun aku berterima kasih sangat dengan dia sebab da bagi kata2 semangat dekat aku.. aku ada jugak nak cite dekat ibu pasal aku tension ni.. tapi dia tak kasi sebab dia kata nanti menyusahkan ibu pulak.. alolo ~ baiknya awak.. saya pun ada terfikir jugak, kalau saya cite kat ibu.. mesti menyusahkan je.. yela kan ~ da la dengan hal2 rumah then hal2 keje.. huhu.. ~ 

No comments:

Post a Comment

Setiap kata-kata anda akan memotivasikan diri seorang gadis yang ingin menjadi yang terbaik. In Sha Allah :D