struggle ~ - Syahirah Valiant

July 08, 2013

struggle ~

Studying | via Facebook 

Assalammualaikum

hurmm ~ kehidupan dekat asrama ni tersangat lah busy.. aku pun da tak larat dengan apa yang aku hadapi ni.. kadang-kadang aku stress giler duduk dekat asrama ni.. aku rasa macam nak keluar je dari asrama ni.. tapi aku pikir ibu dengan abah yang mengharapkan aku duduk asrama, aku gagahkan jugak diri ni untuk terus berada dalam asrama ni.. hurmm ~ kadang-kadang aku terpikir jugak ada baiknya aku terus sekolah dekat sekolah lama.. Ya Allah.. Kau gagahkan lah aku menempuh liku-liku kehidupan dalam asrama ni.. Kau berikanlah aku kekuatan Ya Allah.. =')

No comments:

Post a Comment

Setiap kata-kata anda akan memotivasikan diri seorang gadis yang ingin menjadi yang terbaik. In Sha Allah :D