sentap dowhh !! - Syahirah Valiant

Post Top Ad

July 18, 2013

sentap dowhh !!

kfashion | via Tumblr 

Assalammualaikum

argghhh !!! tension aku dowh.. duduk asrama ni macam2 hal yang aku alami.. semuanya masalah bagi aku.. membebankan betul !!! kadang2 aku da tak sanggup nak duduk asrama ni.. better aku pergi sekolah lama balik.. aku da tak tahan nak duduk asrama ni.. kat sini aku tak pernah jumpa kawan yang betul2 ikhlas terima aku.. aku rindu kawan2 lama aku.. seriously rindu.. aku rindu diaorang sangat2.. :'(

aku sentap giler tadi.. dekat dewan makan kau buat hal kan.. mood aku da elok tibe2 kau pulak yang spoil kan.. pikir bagos ???!!! kau pandai sentap dengan perangai orang lain.. tapi kau tak fikir yang orang pun sentap dengan perangai kau.. sekarang ni memang aku tak boleh nak maafkan kau.. seriously tak boleh k !!! aku da serik.. nanti kau buat balik.. kau memang tak pernah nak fikir perasaan aku ni.. kawan jenis apa kau ni ??!!! arrrggghhhh !!! serabut betul bila fikir balik.. biar je la benda ni berlalu macam tu je.. malas aku nak fikir..

No comments:

Post a Comment

Setiap kata-kata anda akan memotivasikan diri seorang gadis yang ingin menjadi yang terbaik. In Sha Allah :D

Post Bottom Ad