Salam Ramadhan - Syahirah Valiant

Post Top Ad

July 09, 2013

Salam Ramadhan

ramaghan 

Assalammualaikum

hye korang.. salam ramadhan untuk semua umat Islam yang mengenali diri ini... hehe.. ayat tak boleh blah.. xp so, da masuk bulan ramadhan kan kita ni.. bulan yang penuh dengan barakah... bulan yang penuh dengan kemuliaan.. jadi janganlah kita sia-siakan bulan ramadhan ni.. kita kena bersyukur sebab kita masih sempat untuk menemui bulan ramadhan.. gunakan kesempatan ni sebaik mungkin ye ^^

bangun sahur tak ni ? heee xD korang sahur apa tadi ? share2 la sikit ye.. *sibuk je nak tahu* puasa jangan tinggal2 tau.. berdosa ~ melainkan kalau kita tinggal puasa bersebab.. tu tak pe.. tapi jangan lupa ganti pulak da ye.. k la.. ni je yang sempat aku update untuk hari ni.. post aku yang pertama untuk bulan ramadhan ni.. kalau ada kesempatan, aku update lagi ye.. bubye ~ Assalammualaikum ^^

No comments:

Post a Comment

Setiap kata-kata anda akan memotivasikan diri seorang gadis yang ingin menjadi yang terbaik. In Sha Allah :D

Post Bottom Ad