ini ke dinamakan kawan ? - Syahirah Valiant

Post Top Ad

July 22, 2013

ini ke dinamakan kawan ?

ulzzang | Tumblr

Assalammualaikum

ini ke yang korang katakan kawan ? aku terasa dowh dengan perangai korang.. seriously terasa.. korang memang tak perasan apa yang korang buat.. nevermind ~ aku pun malas nak fikir semua tu da.. semalam masa solat.. ada korang panggil aku join korang duduk saf depan ? tak ada kan .. korang sanggup tinggalkan aku sorang2 dekat belakang.. aku ada buat salah dekat korang kew ? aku rasa tak ada.. tapi kalau korang rasa ada.. aku mintak maaf banyak2.. mungkin aku tak sedar..

yang sorang ni pulak.. kalau tak ada kawan cari aku.. bila da ada dia.. kau tinggalkan aku.. kau langsung tak hargai aku.. aku pun tak nak dihargai.. tapi sekurang-kurangnya janganlah tinggalkan aku terkontang-kanting sorang2.. sanggup kan kau buat aku macam ni ? ini ke dinamakan kawan hah ??!! aku bukan nak marah korang.. akunak korang sedar.. aku ni bukan tunggul.. bila korang nak.. korang cari aku.. bila korang tak nak.. korang biarkan aku macam tu je.. seriously aku kecewa dengan korang.. selama aku berkawan.. aku tak pernah terasa macam ni.. asal dengan korang aku rasa macam ni ek ?? hurmm ~ kalau korang nak teruskan perangai ni.. korang teruskan la.. jangan cari aku da.. kalau satu hari nanti aku tak ada.. jangan hiraukan aku da.. anggap je aku ni tak pernah wujud dalam hidup korang.. hurmm ~ aku rasakan la.. kalau aku tak ada nanti baru korang nak hargai aku.. huh !! semua tu da tak ada makna apa2 da..

No comments:

Post a Comment

Setiap kata-kata anda akan memotivasikan diri seorang gadis yang ingin menjadi yang terbaik. In Sha Allah :D

Post Bottom Ad