I'm sick because of you - Syahirah Valiant

July 14, 2013

I'm sick because of you

(8) girl | Tumblr 

Assalammualaikum

hari ni mood aku tak berapa nak baik.. macam2 masalah ada dalam kepala aku ni.. aku tak tahu nak settle kan macam mana..  aku tak nak minta pertolongan orang lain.. aku nak cuba selesaikan masalah aku ni sendiri.. masalah aku, so aku lah orang yang kena bertanggungjawab selesai kan..

aku tengah tak faham kenapa perangai syafiq sampai macam tu.. dia asyik nak marah aku je.. kadang2 kalau tak marah, dia suka sangat cari pasal dengan aku.. dia buat aku sakit hati.. perbuatan dia tu seakan-akan macam nak aku jauh dengan dia.. aku dapat rasakan tu.. tapi kenapa dia buat aku macam tu ???!!! aku tak faham.. aku ada buat salah ke dekat dia ???!!! bila aku tanya dia, dia kata tak ada.. tapi kenapa perangai dia macam tu.. kenapa ???!!! aku sayang dia sangat2.. aku sayang dia !!! aku tak nak kehilangan dia.. aku nak hidup dengan dia untuk selama-lamanya.. tapi kenapa dia berubah ??? :'( aku nak dia yang dulu.. aku nak syafiq yang dulu.. aku tak nak dia yang sekarang..

sekarang ni pun aku tengah tak sihat.. aku rasa macam nak demam je.. tapi apa2pun aku kena gagahkan diri aku ni untuk lalui semua benda ni.. InsyaAllah aku boleh.. aku demam ni pun sebab asyik fikirkan dia.. awak,,... tolong la maafkan saya kalau saya ada buat salah dekat awak.. saya betul2 sayangkan awak.. saya tak nak kehilangan awak.. please jangan buat saya macam ni.. saya sanggup sakit disebabkan awak.. saya sakit ni pun disebabkan saya risau dengan awak.. saya betul2 nak kita bersama selama-lamanya.. usia hubungan kita ni da masuk 2 bulan.. takkan awak nak biarkan hubungan kita ni macam tu je ? nak hubungan tergantung ?? saya tak nak wak.. saya tak sanggup.. please hargai saya selagi saya ada di sisi awak.. saya takut nanti saya da tak sempat nak bergembira dengan awak lagi.. please.. ~ saya merayu wak.. =( saya merayu pada awak.. tapi kalau awak da tak nak hargai saya.. tak pe la.. saya redha.. jika suatu hari nanti saya da tak ada untuk awak.. awak jangan sedih k.. awak carilah pengganti yang lebih baik dari saya.. saya da tak boleh nak jaga awak.. saya da tak boleh nak selalu ada di samping awak.. masa tu la awak takkan jumpa saya lagi.. dan saya pun da tak dapat tengok senyuman awak.. hee =D awak cari lah kebahagian awak k.. saya pun akan cari kebahagian saya di sana.. InsyaAllah.. =) thankx sebab dapat terima saya sebelum ni.. saya nak awak tahu.. saya ikhlas menyintai awak.. ^^

No comments:

Post a Comment

Setiap kata-kata anda akan memotivasikan diri seorang gadis yang ingin menjadi yang terbaik. In Sha Allah :D