I really miss him ! - Syahirah Valiant

July 22, 2013

I really miss him !

إمْتِنـآنْ مُحَمدْ | via Tumblr

Assalammualaikum

da 2 hari tak otp dengan dia.. rindu dia sangat2.. hurmm ~ dia ada jugak membantah bila aku cakap tak nak otp bila waktu sekolah.. tapi bila aku terangkan baru lah dia faham.. aku tak nak otp waktu sekolah sebab nanti aku asyik mengantuk je.. last2 tidor dalam kelas.. aku tak nak la macam tu.. kang tak pasal2 pointer aku menurun.. kena berkorban demi masa hadapan.. eceh ~ hehe xD

tapi tak pe.. hari khamis nanti otp la puas2 ^^ hehe.. aku da start cuti khamis ni.. hepi giler kot.. bila dia dengar pun dia tak sabar2 nak tunggu hari khamis.. kadang2 aku penat jugak nak melayan perangai dia tu.. macam budak2.. tapi aku layan jugak sebab aku sayangkan dia.. hope sangat yang dia tak bosan melayan aku.. =D aku ni pun kadang2 perangai macam budak2.. cuma dia je tahu macam mana susahnya nak pujuk aku bila aku merajuk.. hewhew ~ =) aku sayang dia sangat2.. semoga hubungan kitaorang ni berkekalan hingga ke akhir hayat.. aku tak sanggup nak kehilangan dia.. InsyaAllah aku akan jadi yang halal untuknya.. dia pun da ada niat macam tu.. Alhamdulillah ~ InsyaAllah kitaorang akan ada ikatan yang sah.. aminn ~ =)

No comments:

Post a Comment

Setiap kata-kata anda akan memotivasikan diri seorang gadis yang ingin menjadi yang terbaik. In Sha Allah :D