Friday coming !! - Syahirah Valiant

Post Top Ad

July 17, 2013

Friday coming !!

◄~ Ulzzang Dream ~► | via Tumblr 

Assalammualaikum

hye korang !! korang semua sihat ? hope korang sihat k.. hehe ^^ hari ni terlebih semangat lak nak datang sekolah.. selalunya tak.. tak pernah k aku semangat nak pergi sekolah macam ni.. semangat ni ada sebab tau.. hehe xD esok da jumaat kan ? huhu ~ cepat je masa berlalu.. da seminggu da kita puasa kan.. esok pon budak2 asrama balik.. yeaahhh !!! termasuk la aku... hehe.. tu yang terlampau semangat nak datang sekolah je ni.. xD tapi confirm ada budak asrama yang tak boleh balik jugak.. simpati untuk korang.. tak pe la.. raya nanti dapat la korang merasa nak balik kan ^^ cuti lama rite ?  yela kowt.. aku maen bantai je cakap macam ni.. sekolah aku cuti lama.. tak tahu la pulak sekolah korang kan ... =) k la.. kita berjumpa di lain entri ye.. hehe ^^ bubye.. ~ Assalammualaikum

No comments:

Post a Comment

Setiap kata-kata anda akan memotivasikan diri seorang gadis yang ingin menjadi yang terbaik. In Sha Allah :D

Post Bottom Ad