Syafiq's Heart - Syahirah Valiant

Post Top Ad

June 05, 2013

Syafiq's Heart

Large

Assalammualaikum

"yesterday, I loved you.. Today, I love you.. Tomorrow, I'll love you.. Forever. I'll love you" wahh ayat ni.. Ira suka sangat maksud ayat ni.. mendalam rite maksud dia ? hehe.. ok, Ira happy sangat bila bersama dengan dia.. walaupun kiteorang still baru lagi.. Ira rasa Ira da lama kenal dia.. kiteorang masih lagi kenal antara satu sama lain.. kadang-kadang ada la jugak kiteorang bergadoh.. that's normal right ? setiap hubungan pasti ada pergaduhan.. kite je yang kena selesai kan setiap masalah yang timbul.. dalam hubungan persahabat pun ada pergaduhan jugak kan.. sama la jugak hubungan percintaan.. semua itu normal.. cewaahh ~! hehe.. xD

Ira dengan Syafiq da 24 hari.. nampak tak Ira kira tu.. hehe... Ira tak nak lupekan setiap moment yang terindah antara Ira dengan Syafiq... kalau boleh , Ira nak sentiasa bersama dia.. masa susah dan senang.. kalau ada jodoh.. bersama la kiteorang sebagai suami ister... *upss! t'lebih suda~* hehe xD tapi betul la kan apa yang Ira cakap ni.. setiap pasangan nak kan hubungan yang kekal abadi.. tak payah nak pelik sangat bile Ira cakap macam ni.. hehe... xp mudah-mudahan Allah da tetapkan jodoh Ira bersama dengan Syafiq.. Ira tak nak kehilangan dia.. da tak sanggup nak merawat hati yang luka.. jikalau Syafiq ni bukan la jodoh Ira.. tak pew la kan.. Allah da tentukan yang terbaik untuk kite.. kita terima la seadanya... mana boleh melawan takdir right ? eh, k la.. gtg.. kite jumpa lagi nanti ye ^^ bubye ~ Assalammualaikum.. =)

No comments:

Post a Comment

Setiap kata-kata anda akan memotivasikan diri seorang gadis yang ingin menjadi yang terbaik. In Sha Allah :D

Post Bottom Ad