It's friday ! - Syahirah Valiant

June 20, 2013

It's friday !

Princess Massa | via Tumblr 

Assalammualaikum

ok.. it's Friday now.. hehe.. tahu tak kenapa aku excited giler hari ni ? sebab ................... minggu ni minggu balek.. so, excited nak balik la ni ! hehe =D tapi nak tunggu sampai pukul 12.. lama sangat-sangat.. haih ! tapi kali ni cuti sekejap je.. hari ahad da kena balik asrama... nampak tak sekejap je... huhu u.u nak cuti lama-lama.. tak puas kut balik sekejap je.. duduk hostel penat sangat.. sumpah penat k ! tak tahu la aku buat apa sampai penat sangat.. tapi sejak duduk hostel.., aku rasa tak bermaya sangat.. seriously penat.. kadang-kadang mengantuk pun ada.. kalau mengantuk tu hari-hari ada.. hehe..

kalau korang semua nak tahu.. aku suka sangat tidur dalam kelas.. bila dalam dorm tak ada pulak rasa nak tidur.. pantang ada waktu free.. aku mesti tidur.. hehe xD nampak tak aku ambil kesempatan.. xp tapi tidur waktu free je k.. kalau waktu belajar tak.. waktu belajar aku belajar.. =p ok, kepada budak-budak asrama yang balik minggu ni... SELAMAT BERCUTI !!! hehe =)

No comments:

Post a Comment

Setiap kata-kata anda akan memotivasikan diri seorang gadis yang ingin menjadi yang terbaik. In Sha Allah :D