end of school holidays - Syahirah Valiant

June 05, 2013

end of school holidays


Assalammualaikum

nampak tak gmba kat atas tu ? hurmm ~ nampak kan? xp ayat yang para pelajar tak nak dengar .. betol tak ? Ira rasa betol sangat.. coz Ira pown tak nak dengar perkataan macam kat dalam gamba ni.. huhu ~ hari ni da hari rabu.. lagi beberapa hari je lagi cuti sekolah dah nak habis.. so, korang da ready nak gi sekolah balek ? kalau tanya Ira, Ira langsung tak ready.. Ira malas betol nak balek asrama.. tak puas dok uma lagi.. kalau boleh sebulan nak cuti.. Ira cuti sem macam tak cuti sem je.. huhu ~ tak leh nak buat apa da.. sekolah tetap sekolah.. so, korang ... selamat kembali ke sekolah... belajar rajin-rajin.. tak mau malas2 k.. hehe.. Ira cakap je orang.. tapi Ira ni pown ada sikap malas nak belajar.. hehe.. so, kite sama-sama la mengingati la ek.. ok la.. ni je Ira nak update... kalau ada masa lagi Ira update lagi k... bubye.. Assalammualaikum.. =)

No comments:

Post a Comment

Setiap kata-kata anda akan memotivasikan diri seorang gadis yang ingin menjadi yang terbaik. In Sha Allah :D