Alhamdulillah - Syahirah Valiant

Post Top Ad

June 26, 2013

Alhamdulillah

beautiful  | via Tumblr 

Assalammualaikum

hari ni aku happy sangat-sangat.. korang nak tahu kenapa ? hehe xD da 2 hari aku gaduh dengan si dia.. aku rasa hubungan kitaorang ni dah tak boleh diselamatkan.. disebabkan hal kecil je pun.. biasa la kan ~ manusia kan ada ego.. macam tu jugak kitaorang.. ego masing-masing tinggi.. tak ada siapa nak mengalah.. ni la punca utama jugak kenapa kitaorang gaduh.. kitaorang ada masalah sikit 2 hari tu.. huhu ~ masa tu aku pasrah je kalau-kalau dia minta clash.. clash ?!! huh.. tak terlintas dalam fikiran aku kalau dia cakap macam tu..

tapi Alhamdulillah dia tak cakap.. kitaorang da selesaikan masalah kitaorang semalam... aku bersyukur sangat.. akhirnya dia yang rendahkan ego dia... aku ni entah bila la pulak.. xp tak pe awak.. satu hari nanti InsyaAllah saya akan rendahkan ego saya ye.. :* Alhamdulillah jugak hubungan kitaorang ni masih bertahan sampai sekarang... aku tak tahu la kenapa.. aku sayang sangat-sangat dekat dia.. aku rasa yang dia adalah yang terbaik untuk aku.. tapi aku tak boleh nak yakin sangat rite ? nanti takut kecewa pulak.. takpe-takpe.., InsyaAllah dialah jodoh aku... kalau bukan, it's okay.. aku redha dengan ketentuan Allah.. =)

No comments:

Post a Comment

Setiap kata-kata anda akan memotivasikan diri seorang gadis yang ingin menjadi yang terbaik. In Sha Allah :D

Post Bottom Ad