siapa saya untuk awak ? - Syahirah Valiant

Post Top Ad

May 15, 2013

siapa saya untuk awak ?

Large 

Assalammualaikum & Annyeong ~

sudah lama saya tunggu masa ni.. masa untuk bersama awak.. saya da lama meminati awak.. tapi bila saya rasa kebahagiaan tu datang.. saya amat gembira.. tetapi, kenapa setiap kali kebahagiaan untuk diri saya datang.. pasti ada musibah di sebaliknya.. pasti ada perkara yang membuatkan saya sedih.. saya buntu saat ni.. saya betul-betul menyanyangi awak.. tapi saya tak tahu sama ada awak ada perasaan yang sama dengan saya atau tak... saya nak sangat bahagia bersama awak sehinggan ke akhir hayat saya...

saat awak mengatakan yang awak menginginkan saya.. saya tak teragak-agak nak tolak awak.. saya terus menerima awak.. awak tahu tak apa sebabnya ? sebab saya betul-betul menyanyangi awak.. saya percaya dekat awak yang awak boleh jaga saya dengan baik.. awak cakap awak sayang saya lebih daripada awak sayang diri awak.. saya sangat terharu saat awak cakap macam tu.. saya menganggap yang kebahagiaan tu da jadi milik saya.. tapi kenapa perlu ada kesedihan di sebalik kebahagiaan saya ? kenapa wak ? saya da tak larat nak tanggung kesedihan saya seorang diri.. setiap kali saya memerlukan awak.. setiap kali tu jugak la awak tak ada di samping saya.. 

kemana awak menghilang saat saya memerlukan awak ? saya penat untuk mengejar awak.. setiap kali awak memerlukan saya.. saya akan sentiasa ada di samping awak.. tetapi, apabila saya memerlukan awak.. awak menghilang entah kemana.. saya sedih awak.. awak faham tak perasaan saya saat ni ? inikah yang awak kata awak sayangkan saya ? hati saya sakit sangat saat ni.. awak.., saya berharap sangat yang awak akan sedar tentang kewujudan saya saat ni.. saya amat memerlukan awak.. percayalah sayang ~ saya amat mencintai awak :')

2 comments:

  1. sabar itu perlu . Tapi kalau dah terlampau saket better leave it, jangan paksa diri . Serious, saya pernah rasa macam tu anda saya taknak benda yang sama jadi pada orang laen . nak nyesal pun tak guna nanti . P/S : ingat mengingati ;))

    ReplyDelete
  2. @Eda Eri thankx kawan sebab ingtkan sye :) tpi sye xley lpekan dye.. 2 y ssh untuk sye mlpzkn dye pergi.. :')

    ReplyDelete

Setiap kata-kata anda akan memotivasikan diri seorang gadis yang ingin menjadi yang terbaik. In Sha Allah :D

Post Bottom Ad