Moody Day ~ - Syahirah Valiant

Post Top Ad

May 27, 2013

Moody Day ~

Large

Assalammualaikum & Annyeong ~

hari ni adalah hari yang paling aku tak suka.. nak tahu nape ? hurmm ~ kenapa la ada je orang nak sakitkan hati aku ni.. ada je yang buat aku bad mood.. tolong la ! aku malas nak marah-marah.. orang kata tak elok marah-marah kan.. tapi faktor sekeliling yang membuatkan kita marah.. tak pew la.. aku malas nak pikir da.. buat semak je kepala otak ni.. lagi sakit kepala adalah kalau memikirkannya.. lagi pun benda ni tak penting pun kan.. so, tak perlulah nak fikir2..  biar lah orang nak buat kita marah atau buat kita bad mood.. asalkan kita tak kacau hidup diaorang.. biarlah dyeorang buat kita.. jangan kita buat orang.. tak perlu nak balas2 balik kan.. kalau balas benda baek xpew jugak.. kalau nak balas benda buruk xperlu la kan.. xelok nak berdendam ni.. k, stop moody ~ just smile :)

No comments:

Post a Comment

Setiap kata-kata anda akan memotivasikan diri seorang gadis yang ingin menjadi yang terbaik. In Sha Allah :D

Post Bottom Ad