May 2013 - Syahirah Valiant

May 30, 2013

holidays ~

Thursday, May 30, 2013 0
holidays ~
Large

Assalammualaikum

haih ! setiap kali cuti sekolah mesti membosankan.. tak de benda nak buat.. membosankan !!! nak keluar tapi tak tahu nak pergi mana lak.. kawan pun tak ada nak keluar.. takkan keluar sorang2 pulakkan.. memang tak keluar la aku ~ huhu ! sungguh membosankan.. apa plan korang cuti sekolah ni ? mesti best kan korang cuti sekolah ni.. untong la sape2 y dapat hang.. aku ni nak hang pown tak jadi.. diaorang bz la.. balek kampung la.. hurmm ~ nak buat camne kan.. biar je la dyeorang.. bukan rezeki kiteorang nak jumpa cuti sekolah ni.. mungkin bile2 dapat jumpe balek.. korang share2 la sikit plan korang cuti sekolah ni tau.. hehe.. *muke xmalu* xp

About Him !

Thursday, May 30, 2013 0
About Him !
Large

Assalammualaikum

sejak aku kenal Syafiq , hari aku ni lengkap sangat.. aku bahagia bersama dia.. aku berharap sangat yang dia pun bahagia bersama aku.. aku nak harungi hari-hari aku bersama dia.. kalau Allah izinkan, aku nak dia bersama aku sehingga akhir hayat kami.. InsyaAllah ~ kadang-kadang aku risau juga kalau satu hari nanti aku akan kehilangan dia.. aku tak sanggup nak hadapi semua tu... setelah lama aku membawa hati yang lara.. aku tak sanggup nak bawa hati yang lara lagi.. aku nak hidup dengan bergembira di samping dia..

lagi bahagia kalau kitaorang jumpa.. aku kalau jumpa dia langsung tak ingat apa da.. aku happy bersama dengan dia.. rasa tak nak berenggang dengan dia langsung.. aku sangan mencintai dan menyayanggi dia.. aku harap nama Syafiq akan selalu tersemat dalam jiwa aku.. aku akan selalu ingat nama dia.. jikalau satu hari nanti aku hilang ingatan.. aku tak nak lupa nama dia.. aku nak ingat nama dia sentiasa walaupun waktu tu aku tak boleh nak ingat apa-apa lagi..

awak.., saya harap awak takkan tinggalkan saya.. please jangan tinggalkan saya terkontang-kanting hadapi hari-hari yang berliku ini.. saya nak hadapinya bersama dengan awak.. saya takut kehilangan awak.. awak la orang yang paling memahami saya.. awak, dengar la kata hati saya ni.. please jangan tinggalkan saya.. =')

May 27, 2013

Moody Day ~

Monday, May 27, 2013 0
Moody Day ~
Large

Assalammualaikum & Annyeong ~

hari ni adalah hari yang paling aku tak suka.. nak tahu nape ? hurmm ~ kenapa la ada je orang nak sakitkan hati aku ni.. ada je yang buat aku bad mood.. tolong la ! aku malas nak marah-marah.. orang kata tak elok marah-marah kan.. tapi faktor sekeliling yang membuatkan kita marah.. tak pew la.. aku malas nak pikir da.. buat semak je kepala otak ni.. lagi sakit kepala adalah kalau memikirkannya.. lagi pun benda ni tak penting pun kan.. so, tak perlulah nak fikir2..  biar lah orang nak buat kita marah atau buat kita bad mood.. asalkan kita tak kacau hidup diaorang.. biarlah dyeorang buat kita.. jangan kita buat orang.. tak perlu nak balas2 balik kan.. kalau balas benda baek xpew jugak.. kalau nak balas benda buruk xperlu la kan.. xelok nak berdendam ni.. k, stop moody ~ just smile :)

May 16, 2013

Segmen Topup 24 Jam by Miss Ezzatie

Thursday, May 16, 2013 2
Segmen Topup 24 Jam by Miss Ezzatie

klik banner kat atas tu untuk join tau ^^

Assalammualaikum

jum kita ramai-ramai join segmen ni ^^

it's Friday now !

Thursday, May 16, 2013 0
it's Friday now !
Large 

Assalammualaikum & Annyeong ~

it's FRIDAY now !! hehe.. tak sabar nye nak balik hari ni.. rindu rumah.. rindu katil aku.. rindu bantal busuk aku.. xp hehe.. rindu ibu abah.. dan rindu adik-adik aku yang nakal tu.. xp walaupun kiteorang adik-beradik selalu gaduh.. tapi percayalah.. pergaduhan kiteorang hanya untuk sementara.. sekejap je kiteorang gaduh.. pas tu pasti akan berbaik balik.. tu la hubungan adik-beradik yang takkan pernah putus walau apa-apapun keadaan.. :) rindu ibu dengan abah.. aku pun da lama tak contact diaorang.. ye la kan.. kalau nak call pun aku tak tahu nak cakap apa je.. kadang-kadang kredit pun tak ada.. ada je halangan kan.. hehe xD

tapi hari ni aku tak suruh abah ambil aku kat asrama.. aku nak cuba balik sendiri.. walaupun aku takut.. tapi lama-lama nanti biase la kan ^^ nasib baik ada kawan yang dok dekat .. kalau tak memang tak ada nye aku nak balik sendiri.. memang abah la jadi mangsa ambil aku.. hehe.. kalau abah ambil pun lama.. malam baru sampai.. tu yang tak best.... aku nak duduk rumah lama-lama... tapi abah lak ambil lambat.. so, aku ambil keputusan untuk balik sendiri.. aku pun leh berdikari sendiri.. ^^ 

ok la.. selamat bercuti kawan-kawan.. jangan ingat cuti je k.. homework awak tu kena ciapkan jugak tau :)

ketahui la perasaan saya

Thursday, May 16, 2013 0
ketahui la perasaan saya
Large 

awak.., ketahuilah apa perasaan saya terhadap awak sekarang ni.. saya nak awak yang tahu sendiri apa perasaan saya terhadap awak.. tapi, awak macam buat tak tahu je.. hati saya sakit sangat wak.. awak.., saya amat menyanyangi awak.. saya ikhlas mencintai awak.. tapi awak buat tak tahu je.. perlu ke saya bagi tahu awak yang saya mencintai awak ? saya rasa tak perlu.. kalau saya bagi tahu pun saya pasti awak akan buat tak tahu je.. lebih baik saya sakit hati sekarang daripada saya sakit hati nanti..

mulai sekarang.., saya takkan mengalirkan air mata walaupun setitis pun untuk orang yang tak pernah nak hargai saya.. sebagaimana yang awak telah buat pada saya.. saya takkan mengalirkan air mata saya untuk awak.. harapan saya cuma satu je awak.. saya nak awak tahu apa perasaan saya sekarang ni.. awak tolong faham k :) cuma ni je harapan saya.. 

May 15, 2013

siapa saya untuk awak ?

Wednesday, May 15, 2013 2
siapa saya untuk awak ?
Large 

Assalammualaikum & Annyeong ~

sudah lama saya tunggu masa ni.. masa untuk bersama awak.. saya da lama meminati awak.. tapi bila saya rasa kebahagiaan tu datang.. saya amat gembira.. tetapi, kenapa setiap kali kebahagiaan untuk diri saya datang.. pasti ada musibah di sebaliknya.. pasti ada perkara yang membuatkan saya sedih.. saya buntu saat ni.. saya betul-betul menyanyangi awak.. tapi saya tak tahu sama ada awak ada perasaan yang sama dengan saya atau tak... saya nak sangat bahagia bersama awak sehinggan ke akhir hayat saya...

saat awak mengatakan yang awak menginginkan saya.. saya tak teragak-agak nak tolak awak.. saya terus menerima awak.. awak tahu tak apa sebabnya ? sebab saya betul-betul menyanyangi awak.. saya percaya dekat awak yang awak boleh jaga saya dengan baik.. awak cakap awak sayang saya lebih daripada awak sayang diri awak.. saya sangat terharu saat awak cakap macam tu.. saya menganggap yang kebahagiaan tu da jadi milik saya.. tapi kenapa perlu ada kesedihan di sebalik kebahagiaan saya ? kenapa wak ? saya da tak larat nak tanggung kesedihan saya seorang diri.. setiap kali saya memerlukan awak.. setiap kali tu jugak la awak tak ada di samping saya.. 

kemana awak menghilang saat saya memerlukan awak ? saya penat untuk mengejar awak.. setiap kali awak memerlukan saya.. saya akan sentiasa ada di samping awak.. tetapi, apabila saya memerlukan awak.. awak menghilang entah kemana.. saya sedih awak.. awak faham tak perasaan saya saat ni ? inikah yang awak kata awak sayangkan saya ? hati saya sakit sangat saat ni.. awak.., saya berharap sangat yang awak akan sedar tentang kewujudan saya saat ni.. saya amat memerlukan awak.. percayalah sayang ~ saya amat mencintai awak :')

May 01, 2013

Perasaan ini

Wednesday, May 01, 2013 1
Perasaan ini
Large 

skang ny aq da xphm dgn perasaan aq ny.. slalu sgt b'ubh-ubh.. xp'nh nk tetap.. kdg2 tu aq pown fedup gk.. fedup cbb kne than sket aty y aq tanggung sorg2 ny.. :/ aq mcm da start syg kt someone.. seriously aq xp'nh nk mnx perasaan ny mncul.. aq xnk sbenarnye.. tpi perasaan syg & cnte nk mncul, mncul jgak.. kite xley nk tahan.. hurmm ~ aq tkot disakiti ag.. aq da xthan slame ny asyk kne je.. kdg2 aq pkir lbeh baek aq single.. tpi aq snyi.. perasaan untk dicintai 2 ad dlm diri aq.. 2 y aq xtwu 2.. -_- aq hrap, aq da syg dye ny.. sye xkn sketkn aty aq mcm lelaki2 y p'nh aq knl dlu.. aq da xsnggop.. actually, dye xtwu ag aq ad perasaan cmny kt dye.. dye p'nh kte y dye sygkn aq.. tpi aq xnk p'cye dlu..  ye r kn ~ tkot kne tpu lak..  seriously aq da serik klo kne tipu ag.. aq hrap sgt y dye phm perasaan aq.. aq akn trime dye walau ap2pown keadaan dye.. biar la org xhensem atw ap.. aslkn aty 2 ikhlas untk mnyintai.. aq xpndang org hensem tpi aty kuat mnipu !...