tak salah untuk kita bersedih - Syahirah Valiant

Post Top Ad

April 07, 2013

tak salah untuk kita bersedih

Tumblr_miar42gj5z1qcg6rjo1_500_large

Assalammualaikum

memandangkan mood Ira hari ni tak berapa nak baik.. Ira nk cerita something kat korang semua... ok.., dalam kehidupan korang semua... korang pernah rasa sedih tak ? tak kira la sedih dari segi apa pon... of course la pernah rite ? dalam kehidupan seseorang takkan terlepas daripada kesedihan... bila Ira tengok orang yang sentiasa tersenyum ni... Ira pon ikot tersenyum... mudah sekali dia ukirkan senyuman untuk orang lain... berbanding dengan Ira... Ira sukar nak ukirkan senyuman untuk orang... Ira selalu sangat menangis... kadang-kadang Ira terfikir... kenapa la hidup Ira ni penuh sangat dengan kesedihan... tak tahu la kalau kesedihan ni Ira saja je mencari ataupun datang dengan tiba-tiba...

Ira teringin sangat satu hari nanti ada orang yang boleh buat Ira tersenyum... tapi sampai sekarang Ira masih tak jumpa lagi orang tu... Ira teringin sangat satu hari Ira akan tersenyum sepanjang masa.. tanpa kesedihan... tapi Ira msih tak berjaya lagi... selalu sangat Ira hidup dalam kesedihan... asyik nak menangis je... kadang-kadang tak ada apa-apa .. ttbe je Ira ley nangez.. Ira mintak jasa baik korang... Ira nak cuba untuk gembira dalam hidup Ira... Ira tak nak ada kesedihan lagi dalam hidup Ira... tapi Ira tak tahu macam mana caranya... please bagi tahu Ira macam mana caranya... :)

No comments:

Post a Comment

Setiap kata-kata anda akan memotivasikan diri seorang gadis yang ingin menjadi yang terbaik. In Sha Allah :D

Post Bottom Ad