one more day ~ - Syahirah Valiant

April 09, 2013

one more day ~

Tumblr_ml01d8wrml1rlxa7uo1_500_large

Assalammualaikum

hari ni da hari rabu... esok khamis.. and esok lagi jumaat.. jumaat hari yang ditunggu-tunggu oleh budak2 asrama.. hehe ^^ hari jumaat kan hari balik rumah.. excited giler kowt ! lama da rasanya tak balek uma... rindu sangat2 kat ibu, abah ngn adeq2... walaupown adeq2 Ira 2 t'sgt la annoying.. tapi Ira still sayangkan dyeorg ^^ hehe.. xD sabar k... kejap lagi da nak hari jumaat.. tapi cuti kali ni kejap je.. sampai hari ahad je.. ye r kan.. tak de cuti peristiwa... tu yang balek untuk 3 hari je.. cuti 3 hari tu langsung tak cukup untuk Ira.. maybe sama jugak ngan kawan2 yang laen... ^^ betol tak apa yang Ira kata ? xD eh, k la.. ni je kowt yang Ira nak update... da tak de idea da.. nanti2 la Ira update ag k .. bubye... Assalammualaikum ^^

No comments:

Post a Comment

Setiap kata-kata anda akan memotivasikan diri seorang gadis yang ingin menjadi yang terbaik. In Sha Allah :D